For en kveld!

Unicef-runde

Onsdag ettermiddag og kveld var hele Nordstrand skole samlet til aktivitetskveld på skolen, hvor store og små løp Unicef runder sammen, til tross for godt med regn i perioder. Dette var en sosial kveld som stod i solidaritetens tegn. Unicef runden er et opplegg der elevene samler inn penger til skolegang for jevnaldrende barn gjennom kampanjen Schools for Afrika. FAU hadde satt en rundepris på kr. 10.- pr runde og elevene hadde skaffet seg egne sponsorer som vil overføre sitt bidrag etter antall løpsrunder til Unicefs konto. Etter løpet var det kafè tid i gymsalen. Her hadde foresatte på 4.trinn arrangert et flott salgsbord med det meste man kan ønske seg å spise. I tillegg hadde alle elevene med en liten gave som ble samlet til flotte gavekurver som blir loddet ut.

På bildene ser der dere trinn i gang med oppvarming før løpet. Dyktige elever fra 7B stod for utmerket oppvarming til musikk før startsignalet gikk.

Takk alle sammen som bidro til en fantastisk kveld.